Dostawa i płatności




Kupiłeś lub chcesz zamówić części do swojej Hondy, i nie wiesz, kiedy się ich spodziewać? Nie martw się, będą u Ciebie wkrótce.

Tworząc internetową platformę sprzedaży części chcieliśmy działać wbrew rynkowi, na którym przyjęło się, że wysyłki realizowane są najczęściej w 2-3 dni robocze. U nas NAJDŁUŻSZY czas oczekiwania na wysyłkę to 24 godziny. Wszystkie części, które oferujemy w Sklepie Internetowym dostępne są od ręki w naszym magazynie – jeżeli jest inaczej, system NIE pozwoli złożyć zamówienia. Wniosek jest prosty – jeżeli złożyłeś zamówienie, a ono zmieniło status na „w trakcie realizacji” to znaczy że części są już dla Ciebie zarezerwowane i wyślemy je najpóźniej w 24 godziny! Nie musisz dzwonić do nas ani pisać maila z potwierdzeniem, wszystko jest na dobrej drodze!



Dostawa

 

Zamówienia przedpłacone lub wysyłane za pobraniem za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów InPost realizujemy w dni robocze do godziny 15:00

Zamówienia przedpłacone lub wysyłane za pobraniem za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS realizujemy w dni robocze do godziny 15:00







Ceny wysyłek są stałe i nie zmieniają się w zależności od ilości, objętości oraz gabarytów zamówionych Towarów, są następujące:









Do wybranych lokalizacji możliwe jest dostarczenie przesyłki za pośrednictwem kuriera UPS w sobotę. Jeżeli jesteś zainteresowany taką usługą - skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia!





Odbiór osobisty

 

Jeżeli chcesz odebrać części osobiście w Warszawie zapraszamy do naszej siedziby, która mieści się przy ulicy Malowniczej 18A w Warszawie.



Aby zobaczyć mapę kliknij:



Odbierając części w naszym lokalu istnieje możliwość płatności kartą oraz gotówką. Naturalnie wydawane będą także zamówienia opłacone przez płatności PayU oraz PayPal.





Płatności

 

Staramy się akceptować tak dużo form płatności, ile potrzebujecie - na chwilę obecną możliwe jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego (posiadamy rachunek w Banku Zachodnim WBK S.A.), lub szybkich płatności internetowych PayU oraz PayPal - także wykorzystując do tego celu kartę płatniczą!







Oto dane do wpłat przelewami tradycyjnymi:

Santander Bank Polska
55 1090 1870 0000 0001 1722 2945 (za zamówienia złożone w sklepie internetowym)
09 1090 1870 0000 0001 1722 3094 (za zamówienia złożone telefonicznie lub mailowo)
Haparts Michał Dziadowiec
ulica Malownicza 18A
02-272 Warszawa

W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia i/lub imię oraz nazwisko adresata przesyłki.




Haparts. 

Zakup, Zapłać, Zapomnij. My zajmiemy się resztą.